Je winkelwagen is momenteel leeg!
Vraag en Antwoord
Hier vindt u duidelijke antwoorden op veelgestelde vragen over onze producten, verzending en retourmogelijkheden.






Wie zijn jullie en waar is jullie bedrijf gevestigd?
Lichtpuntjesshop.nl is een onderdeel van Spiritualnet.nl, Kerkplazanederland.nl en Wereldreligies.com. Het doel is om een zo’n breed mogelijke doelgroep te bereiken met het Goede Nieuws van Jezus Christus. Op Spiritualnet proberen we het christendom zo goed en helder mogelijk uit te leggen te midden van alle andere wereldreligies. Wereldreligies.com gaat dieper in op complexere vraagstukken en is meer gericht op christenen. Kerkplazanederland.nl is een platform waarin meer dan 2800 kerken zijn opgenomen met een heel gevarieerd aanbod kerken.
Vestigingsnummer: 000033476748
KVK-nummer: 64671119
Contact: info@lichtpuntjesshop.nl.
Waar kan ik terecht met mijn vraag of klacht?
Lichtpuntjesshop.nl heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je opmerkingen, vragen of klachten; we horen graag van je! Samen proberen we tot een goede oplossing te komen en eventuele vragen te beantwoorden. Je kan ons bereiken via het contactformulier of via email adres info@lichtpuntjesshop.nl. We streven ernaar om binnen 3 werkdagen contact op te nemen. Meestal ontvang je een reactie op dezelfde werkdag.
Welke materialen worden er gebruikt bij kleding en producten?
Onze producten zijn gemaakt van hoogwaardige, duurzame stoffen die comfortabel en verantwoord zijn. Producteigenschappen staan vermeld bij het product.
Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?
Bestellingen worden binnen 5 werkdagen bij u thuisbezorgd. Duurt een bestelling langer? Neem dan na 7 werkdagen contact met ons op. In de meeste gevallen zijn de bestellingen dan inmiddels binnengekomen. Via het opgegeven mail adres wordt je voortdurend geïnformeerd over de status van je bestelling.
Wat is het retourbeleid en wat zijn jullie garantievoorwaarden?
Onze producten zijn uniek en worden gemaakt op bestelling. Je kunt de producten dan ook niet zomaar retour sturen als je bijvoorbeeld een verkeerde kleur of maat heeft besteld of van gedachten bent veranderd. Wel bieden we garantie op de prints. Maak een foto van de print als deze niet juist is of niet voldoet aan je verwachtingen. Mail de foto met een duidelijke toelichting binnen 14 dagen door naar info@lichtpuntjesshop.nl.
In het geval van een beschadigd product of een fabricagefout bieden we een gratis herdruk of een terugbetaling als je binnen 14 dagen na levering van het product contact met ons opneemt. Het is niet meestal niet nodig om het beschadigde product te retourneren. Wacht daarom onze reactie af nadat je met ons contact hebt opgenomen.
Bieden jullie ook internationale verzending aan?
Ja, wij verzenden wereldwijd met betrouwbare partners en transparante kosten. Zodra je een bestelling plaatst zie je een overzicht van alle kosten. Ook kun je de bestelling voortdurend volgen via het opgegeven mailadres.
Waarom worden er extra kosten aan het eind van de bestelling in rekening gebracht?
Omdat we wereldwijd producten leveren is er een systeem gekoppeld dat automatisch de verschillende belastingtarieven doorberekend. Het belastingtarief wordt verwerkt nadat je een bestelling hebt geplaatst.
Ook de verzendkosten zijn verwerkt in het eindbedrag. Een samenvatting van alle kosten zie je staan onder Standard*. *Engelse term
Valt het totaalbedrag tegen? In deze fase kun je er nog voor kiezen om de bestelling af te breken.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Je ziet een overzicht van de totale kosten zodra je een bestelling hebt geplaatst. Dit staat vermeld onder ‘Standard’. Hierin zijn ook de verzendkosten verwerkt.
Waarom zijn sommige prijzen wat bijzonder afgerond?
Je komt soms bedragen tegen zoals bijvoorbeeld 24,11. Dat heeft onder andere te maken met de omrekening van vreemde valuta naar euro. Technisch is het mogelijk om dit aan te passen maar dit is redelijk arbeidsintensief. Lichtpuntjesshop.nl heeft daarom gekozen voor een systeem dat de prijzen automatisch omrekent.
Waarom zijn sommige producten duur?
Lichtpuntjesshop.nl levert niet alleen wereldwijd maar sommige producten worden ook vanuit het buitenland geleverd. Daardoor kunnen een aantal kosten hoger uitvallen. Dat verklaart ook waarom de ‘standard’ kosten nogal kunnen verschillen.
Blijvende Impact
Bij Lichtpuntjesshop.nl koop je niet alleen een product maar lever je ook een positieve bijdrage aan de maatschappij. Jouw aankoop kan een bemoedigende en motiverende rol spelen, zelfs als je de ander niet kent.
Het kan een grote impact hebben in de ontwikkeling van een kind: ‘Die mooie poster die indruk maakt, of de dagelijkse drinkbeker met die inspirerende tekst’…
Of; ‘Net dat extra motiverende zetje in de goede richting’ kan mensen behoeden en beschermen. Kijk daarom niet alleen naar eventuele kosten maar ook naar de positieve impact die je aankoop teweeg kan brengen.
Daarnaast steun je onze missie en help je ons om zoveel mogelijk mensen te bereiken met het geweldige Evangelie van Jezus Christus.
Waar kan ik jullie Privacy Beleid vinden?
Lees hier meer over ons Privacy Beleid.

Zekerheid voor uw volledige tevredenheid
Op deze pagina leggen we ook ons garantiebeleid uit, met de nadruk op een snelle afhandeling en duidelijk proces om uw vertrouwen en tevredenheid te garanderen.
Neem contact met ons op!
U kunt ons snel bereiken via het contactformulier of via mailadres: info@lichtpuntjesshop.nl.